Noi doi si restul.

Se zice ca mai putin de 3 este formula perfecta pentru fericire. Doua persoane, fie de sex diferit sau acelas, reprezinta un tot intreg si toata lumea poate sa astepte, pentru ca ei doi sunt fericiti. Chiar si Beyonce a zis ca nu stie multe despre algebra, dar unu plus unu e de bine.

Dar totusi, rar se intimpla cind povestea ii lasa fericiti doar in doi, fara sa implice o a treia persoana, sau un sat intreg, sau de ce nu un alt cuplu. Daca sa analizam evolutia aparitiei celei de-a treia persoana, pai se incepe cu o fosta/fost, o prietena buna-buna, cea mai buna care face ochi dulci, mama partenerului, un bebe comun sau nu, un job nou sau un hobby care te captiveaza mai mult decit dormitul in patul conjugal.

Unii zic ca “eu am amanta, pentru ca vreau sa vin acasa cu mai multa pasiune”, sau “eu am ramas insarcinata, pentru ca vreau sa ducem relatia noastra la alt nivel”, sau “eu imi rabd soacra, pentru ca nu vreau sa-mi supar sotul”. Deci cea de-a treia constanta, devine un catalizator, fie de bine sau de rau. Si povestea nu se opreste aici, deoarece mereu este un cineva/ceva care implicindu-se in relatia celor doi, fie o intareste, fie o distruge, fie doesn’t give a shit about anyone else.

Leave a Reply

